Wednesday, February 18, 2009

Primul peste din viata mea...

Defapt mancare de peste gatita de mine. Nu ma credeam in stare si aveam senzatia ca e complicat. Stiam ca pregatirea pestelui e "pour les connaisseurs" dar ma gandesc poate sunt un nou Jamie Olivier... Glumesc. E destul de simplu sa prepari un peste.
Mai interesanta decat reusita mea, este povestea bucatii de peste. Nu l-am cumparat pentru mine ci pentru motanul meu. Am vrut sa ii fac o bucurie si mi-am spus sa ii iau ceva ce nu a mai mancat niciodata. Eram convins ca merg la sigur, pe principiul ca nu exista motan care nu mananca peste si nu bea lapte. Asa am vazut din copilarie la Tom si Jerry. Ei bine, motanul meu nu se atinge de lapte si se pare ca nici de peste... Este cel mai sclifosit motan din cati amcunoscut pana acum si datorita lui am gatit peste in seara asta. Si a fost bun de tot. Puteti sa va convingeti si sa sperati ca veti avea norocul sa va invit la masa...

No comments: