Thursday, February 05, 2009

Ignoranta este o binecuvantare!

Asta e singura chestie care mi-a ramas in minte din "trilogia Matrix". Cand am auzit-o pentru prima data m-a pus pe ganduri si azi am ajuns sa cred ca este secretul fericirii. Cu cat stii mai multe despre prostiile care se intampla in lumea din jurul tau, cu atat esti mai nefericit. Si nu poti face nimic sa schimbi sistemul. Nu depinde de tine absolut deloc. Poti sa votezi, poti sa iesi in strada si sa strigi la guvern, nu se intampla nimic. Nada. Partea buna e ca toate se aseza intr-un fel al lor si noi ne obisnuim in final, cu toate mizeriile astea. Si avem senzatia ca asa stau lucrurile de cand e lumea.
De vreo luna nu ma mai uit la stiri si mi-am dat seama ca ma simt mai bine. Sunt calm si optimist. Parca viata mea a capatat o usoara nuanta de roz. Nici radio nu mai ascult si nu simt ca pierd ceva. Dimpotriva, redescopar muzica pe care o ascultam cu placere cu mult timp in urma. Pe ansamblu am doar de castigat. Sunt mult mai linistit.

No comments: