Tuesday, February 10, 2009

Gandul serii

Este minunat sa primesti mai mult decat te astepti. In seara asta am fost la vernisajul expozitiei unei bune prietene din liceu/facultate, Anca. Atmosfera relaxata, lume putina dar de calitate si jumatate plus unul din grupa mea de la facultate. Nu ma asteptam la asa o intalnire, dupa exact 7 ani. Pe foarte putini i-am mai vazut, dar pe cei mai multi, defapt multe, nu le vazusem de la sfarsitul facultatii. Nu s-a schimbat nimeni, toata lumea arata la fel, dar au aparut copii, s-au legat casnicii si alte chestii de genul asta. Dupa vernisaj am share-uit un pahar de vorba si am aflat ce au mai facut toti in cei 7 ani lipsa, apoi am depanat amintiri. Dupa aceea am facut planuri: la toamna facem o expozitie in care vrem sa aratam unde suntem in acest moment pe plan artistic. O vom face in primul rand pentru noi si pentru anii pe care i-am petrecut impreuna.

No comments: