Monday, December 15, 2008

I am Tyler Durden

In seara asta am spus cuiva ca tin sub pat o pusca de airsoft incarcata si ca mi-ar placea sa o folosesc intr-o confruntare reala. Sa trag cuiva o rafala de bile in plina figura de aproape. Cu siguranta l-ar durea si ar simti in fundul creierului fiecare bila. Si daca acestea nu l-ar pune la pamant, cu siguranta ar face-o patul pustii. Cred ca omul caruia i-am spus asta a ramas cu gura cascata. Cu atat mai mult cu cat nu ma cunoaste prea bine.
Nu sunt un om violent si nu am fost niciodata. Cred sincer ca fiecare avem un Tyler Durden bine infipt in creier. Unii il stapanesc mai bine, altii nu-l stapanesc deloc. Oamenii sunt o specie violenta si extraordinar de agresiva. Mai rau e ca producem aceasta violenta si adunam in fiecare zi cate putin. Ma simt obosit la final de an si am nervii intinsi la maxim dar nu dintr-un motiv anume. Pur si simplu s-au adunat toate noptile nedormite, toti nervii provocati in anumite situatii si mai ales toate planurile pe care nu am reusit sa le realizez.

No comments: