Sunday, December 07, 2008

Back in biznis din nou

Am lipsit o perioada. Simteam nevoia unei pauze si in plus a fost si o perioda agitata la Advero. Foarte multa munca intr-un timp foarte scurt, te face sa nu iti mai arda de bloguri. In plus simt ca trebuie sa ii dau alta directie blogului meu. A devenit o amestecatura asa ca, am mai pregatit inca un blog. Unul care se doreste amuzant, critic la adresa prostiei umane de care ne izbim toti in fiecare zi. Eu personal tolerez foarte greu prostia si nu pentru ca as fi un mare destept in viata ci pentru ca sunt constient de locul in care ma aflu si incerc sa urc mai sus in fiecare zi. Asta cred ca imi da dreptul sa ii critic pe cei care nu o fac. Dar, ca sa nu reiau sirul postarilor intr-o nota pesimista, poftiti ceva frumos. Tandreturi de dimineata cu Gustav. Cum draq sa ma trezesc cand vad asa ceva langa mine? E un razboi zilnic din care ies rareori castigator...

No comments: